13 desember, 2008

Livet i Puerto de Mogan

...er herlig!

Kun en kort oppdatering for aa fortelle at alt er bra. Etter 3 uker med heller daarlig vaer, kom godvaeret med min ankomst. Vaergudene er altsaa med meg!

Ble litt skuffet over leiligheten. I kjeller, uten balkong og totalt uten utsikt. Slik er det naar man skal bo SPANSK & BILLIG! Men merker allerede at "det gaar seg til". Er i leiligheten kun naar jeg sover. Stor takterrasse med fantastisk utsikt og sol fra 07:30 til 17:15. Sol som varmer, i desember. Deilig! Vertskapet er fantastisk.

Skriver mer en dag senere. Solhilsen til alle som fryser.

4 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Hei,så koselig med feriehilsen fra deg.Kjekt at det var takterrasse når leiligheten var en liten skuffelse.Du må bare kose deg skikkelig,og bli brun og lekker til du må heim igjen.Ha det kos,og tenk på oss stakkarene som går her i isødet,hihi.

Mare Nostrum sa...

Ta godt for deg av sol og varme, du fortjener det! Her på fastlandet er det kaldt og regn så det holder... men jeg SKAL ha en dag til på playaen før jeg reiser til Norge på juleferie.

Anonym sa...

Hei Randi! Det er jenta s som ser det positive selv om leiligheten er i kjellernivå.. du finner lyset likevel! :)

NYT dagene, unner deg alt godt!

Anonym sa...

Heisan!
Den 13.12 dro også jeg nedover- men fra Trondheim. Dro hjem 20.12. Var i Puerto de Mogan den 14, på dagstur. Nydelig dag! :)

Mvh
Artemisia