13 januar, 2009

Full arbeidsdag

For første gang siden 19.september har jeg hatt en full arbeidsdag. Det var deilig å være i aktivitet igjen! Det var også godt å treffe igjen kolleger. Jeg har savnet arbeidet og kolleger utrolig mye i hele høst.
Denne uken skal jeg jobbe tirsdag og torsdag. Neste uke blir det mandag, onsdag og fredag. Selv om jeg fortsatt har smerter i skulderen, er jeg fornøyd med å være tilbake i jobb. Må konferere med legen min hva som skal skje videre. Det er travle tider innen skipsindustrien og mye arbeid venter på meg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med tilbakekomst til jobb!
Det kan være ganske enerverende, så det gjelder å ta en ting om gangen...

Hilsen fra Spania, der det nå kommer seg litt, værmessig.

Anne-Berit sa...

Håper skulderen din oppfører seg så du kan være på jobb.Sikkert rart å gå så mye heime når du er vant til å jobbe hver dag.Spesielt når du trives på jobb.Ha det godt:o)

Anonym sa...

Hei Randi, gjerne se at du er tilbake på jobb. Og du likte ferie.
holde opp det gode arbeidet med bloggen din.
Kate & Frank

Unknown sa...

Thanks, Kate and Frank.
I'm impressed of your Norwegian!
Wait for my daily post...