03 august, 2009

Godt vennskap

Jeg har tidligere skrevet om Mama Soller, hennes historie og vårt vennskap.
*
I løpet av årets ferie fikk vi heldigvis anledning til å møtes mange ganger.
Allerede dagen etter min ankomst møttes vi til lunsj på Restaurant Agapanto.
Selvfølgelig måtte vi spise paella, den beste i verden.
Hotel Marina (min sommerresidens) over mitt hode.
Også i år var sønnen Anders i Soller noen dager.
Vi drakk kaffe og delte et stykke mandelkaka på Agapanto en dag.
Jeg ga Birgitta boken om "Måsen Jonathan Livingston Seagull".
Når jeg tenker på Birgitta går tankene til Jonathan og omvendt.
Jeg fikk en liten bok av Birgitta, med vakre ord som lyser opp hverdagen.
Jeg fikk også en vakker vifte av henne.
Godt å ha i den varmen som ble i juli måned.
(Varmeste juli på 15 år...)
Takk for godt vennskap Birgitta!

1 kommentar:

Brit. (lille meg) sa...

Skjønner du har funnet ei god venninne der. Gode venner kan ikke verdsettes høyt nok.
Jeg skjønner av bildene at du koser deg. Fortsett med det!