10 november, 2009

Puerto de Mogán - 37 days to go...

Denne lysbildeserien viser vakre Puerto de Mogán.
Serien er laget av en feriegjest som har bodd på det hotellet jeg hvor skal tilbringe julen
og viser mange bilder fra hotellet i tillegg til omgivelsene.
Hotel Club de Mar ligger mellom stranden og marinaen,
der hvor båten fra Puerto Rico kommer inn.
Første gang jeg var i Puerto de Mogan var på dagstur i 1987.
Ble betatt av dette hotellet og har siden dengang drømt om å bo der.
Hotellet fotografert fra strandpromenaden 27.12.08
Hotellet og havnekontoret fotografert fra moloen 18.12.08.
Club de Mar og havnekontoret pyntet til jul.
Fotografert 23.12.08.
3 uker i slike omgivelser.
Solrike dager og forhåpentligvis fløyelsmyke kvelder.
Er det noe rart jeg gleder meg?

7 kommentarer:

Tovepia sa...

Du, der skulle jeg også ha vært!! Har besøkt byen på dagstur selv, og bestemt meg for at dit skal jeg tilbake!!
Idyllisk liten fiskelandsby;) Der får du det flott, skjønner godrt du gleder deg;)
Skal se på videoen nå;)
Ha en god dag videre og klem fra meg;)

Madame sa...

Hvor lyder det lækkert, at du skal tilbringe julen sådan et dejligt sted! Jeg kan godt forstå, du glæder dig :-)
Kan du finde på at flytte sydpå og bo hele året?

Birgitta Kjellner sa...

Förstår så väl att du gläder dig
inför tre hela veckor i sol och värme och på en så vacker plats.

Själv reser jag till kylan, men jag längtar lite till mitt hus och en jul fri från stress.

Ha det gott!

Eirin Bjørnstad sa...

Ikke rart i dt hele tatt at du gleder deg! ;-)
Skulle gjerne hatt et slikt sted å reise til.
Du kommer til å få en deilig jul.
Takk for gode kommentarer til June.
Klem, Eirin

Pernille sa...

Jeg regner med at etter du har frista meg slik, så tar du meg med?;)
Du verden, der skulle jeg ha vært:) Ja jeg er ikke i tvil om at du gleder deg og at du kommer til å få en fantastisk jul. Og tenk så mange flotte bilder du kan vise oss nordboere;) Hærligt!

Klem og god natt fra Pernille:)

Elin sa...

Hadde vært herlig å ta seg en tur dit igjen, ja ! Har vært der bare på dagstur en gang, men om jeg reiser til Canariøyene igjen, blir det nok til denne koselige perlen...tror jeg.
Ikke noe rart du gleder deg !

Melusine sa...

Det er ikke rart at du gleder deg! Stedet ser fantastisk ut :)