05 desember, 2009

Venner i Blogglandia

Jeg har fått en utmerkelse fra Stine Hverdag som jeg har lagt i venstre kolonne.
Stine skriver om sine varierte hverdager med varme. En blogg jeg liker å besøke.
Takk for utmerkelsen og takk for at du holder døren åpen for oss besøkende Stine!
.
* * * * * * * * *
Også jeg har trofaste lesere som legger igjen spor etter seg.
Jeg vil derfor sende en utmerkelse til noen av disse damene.
Takk for alle hyggelige kommentarer!
Damene har forskjellige, men koselige blogger alle sammen.
Ta gjerne en tur på besøk til mine bloggvenninner.
Klikk på navn, så kommer du rett på bloggen.
-->Anne
  • Anne-Berit
  • Anne-Britt
  • Eirin
  • Gitte
  • Helene
  • Kari
  • Monica
  • Synne
  • Tove
  • Turid


  • sender en klem til dere alle!

    13 kommentarer:

    M.E.V. foto sa...

    For en hyggelig start på lørdagen! Tusen takk, Randi:) Og bare så du vet det, jeg setter stor pris på dine kommentarer også. Ha en fin lørdag:) Klem

    Eirin Bjørnstad sa...

    Åh! Tusen takk, Randi! Nå ble jeg veldig glad. Du er en av de jeg alltid besøker og som jeg setter veldig stor pris på. God klem, og en velsignet god adventshelg.
    :-)

    Anne sa...

    Å Randi, en varmende overaskelse når man trenger det som mest :-)

    Har et fem-minutt ved tastaturet her nå for å finne igjen litt energi til videre juleforberedelser, og da varmer dette kan du skjønne.

    Utendørs skinnner sola fra en strålende blå himmel, og jeg har lyst til helt andre ting enn å pusle her i heimen, men men..., må man så må man...

    Kos deg dennelørdagen du også, er vel i full gang med pakking snart du tenker jeg.

    Varm klem herfra til deg.

    Jorunn Helene sa...

    Å Tusen Takk så koselig, nå ble jeg glad. Takk for hyggelige ord.
    Så hyggelig hilsen å få i dag, når snøen laver ned. :)
    Og dine kommentarer hos meg er hyggelige, de lyser opp dagene.
    Takk for at du er der ute..
    Ønsker deg en riktig god Førjulstid.
    Stooor Varm Klem Fra meg.
    :)
    Setter stor pris på deg som venn.

    Anne Britt sa...

    Tusen takk for at du tenkte på meg!
    Ønsker deg en god dag!Og en god førjulstid.

    Synnøve. sa...

    Takker og bukker og tar gjerne in den julengeln i mitt hjerte.
    Du med din blogg sprer varme i mitt hjerte og. Tar den med meg når eg tasser ut igjen.

    Idag har vi ikke mye snö igjen. Det er rene sunnmørsværet. Det regner og blåser og er 1,8 pluss ute.
    Nå ønsker eg deg en kjempefin andre adventshelg.
    Klems Synnøve.

    K@ri sa...

    Tusen takk snille du :o)
    Så godt med en positiv hilsen!
    Tusen takk for mange fine kommentarer du også. Som du vet har det slett ikke vært ved det normale hos oss den siste tiden, og da har det vært godt med ett femminutt innom bloggen hvor det ofte har ventet en hyggelig kommentar fra deg.
    Sånt varmer! Nyt helga, og så tastes vi plutselig igjen :o)
    Vakre tanker fra K@ri*

    Anonym sa...

    Så koselig Randi,tusen hjertelig takk.Den skal opp på sidefeltet på bloggen min så snart jeg logger meg på.Ha ei riktig god helg.
    Varm adventsklem fra Anne-Berit.

    Turid sa...

    Tusen tusen takk for koselig award og fine ord!
    Stor klem til deg, med ønske om en hyggelig lørdagskveld!

    Tovepia sa...

    Så hyggelig Randi, tusen takk!
    Her er det travle tider med helgebesøkende og datter og barnebarn boende, hyggelig og kaotisk;)
    Ønsker deg en flott 2.søndag i advent og klem fra meg;)

    Madame sa...

    Kære Randi! Tusind tak - hvor er det sødt af dig. Mine tanker har været alle mulige andre steder steder, så jeg ser det først nu :-)
    Ha' en dejlig søndag aften!

    Yvonne sa...

    Jag tittar ofta in och njuter av dina bilder! Ska åka till Puerto Rico 6 januari, och hoppas kunna ta en tur till Mogan. (per båt eftersom vägen är liiite slingrig, tror jag :S)
    Ha det gott! Hälsningar från ett regnigt Karlstad i Värmland :)

    Anonym sa...

    det jeg var ute etter, takk