11 januar, 2010

First Aid Needed!

Jeg har hatt uønsket besøk i jula og
det var ikke akkurat noen snill julenisse som hadde vært hjemme hos meg.
.
Etter 3 ukers ferie var alt OK da jeg startet laptop'en fredag,
bortsett fra uventet mye spam i boksen for "Useriøse e-post".
.
Lørdag var det umulig å komme inn på maskinen.
Meldingen om en virusbefengt maskin var en utrivelig nyttårsgave!.JjJeg må ha hjelp til å finne ut av dette og vet ikke når jeg blir online igjen.
SORRY; men innlegg med bilder fra Puerto de Mogan må vente.
.
Inntil dette blir ordnet må dere heller ta en titt på tidligere innlegg.

.
Klem fra

5 kommentarer:

Artemisia sa...

Så synd Randi! Kjedelig...virkelig.
Håper det ordner seg snarest, så vi får se mer av dine fine bilder.:)

Torilpia sa...

Åååå så surt .. :o/ Virus er noe herk .. usj ..

Fatter og begriper ikke hva som foregår i hodene på de menneskene som sitter å lager disse .. syyyyk spør du meg!!

Håper du er online igjen snart!

Lykke til med virusbekjempelse!

Klem :o)

Jorunn Helene sa...

Så vemmelig med Virus da, uff og så blir du uten nett.
Håper du får orden på Pc'n snart så vi får se dine fine bilder.
og
Nå er vgb stengt fra klokken 5 og i to heile dager, på grunn av oppgraderinger igjenn... så nå kommer blogspoten godt med.
Klem til deg og håper du får fixan.
pc.n.
Klemm.

Heidi sa...

Håper det ordner seg! Ekkelt og unødvendig og ikke minst irriterende!
Ha det trivelig i alle fall...om ikke datan funke!

Madame sa...

Øv, hvor er det ærgerligt, Randi - god bedring med computeren!