30 mai, 2010

Stamgjest med fordelsprogram

Dette er Hotel Marina sett fra strandkanten.
Jeg fikk hotellrom med havutsikt, midt på bygget med balkonger.
Oppgradert uten ekstra kostnader!
Er tydeligvis stamgjest med fordelsprogram!
Jeg hadde bestilt billigste alternativ, dvs i annekset.
I mail fra daglig leder på fredag ble jeg lovet rom på i toppetasjen i bygget til høyre.
Der ville jeg få litt havutsikt.
Nattevakten ga meg en hjertelig velkomst i natt kl 02:15.
Ikke bare var han glad for å se señora igjen,
men hadde også gleden av å fortelle meg nyheten om rommet.
Som stamgjest får jeg altså ekstra god service på Hotel Marina!
(Det er sjette gang jeg er gjest her.)
.
¡Hasta la vista!

5 kommentarer:

Quiltefia sa...

Det hørtes innmari deilig ut å komme seg til et sted man liker godt, og så blir det ennå bedre..... Kos deg!! AnneK:-)

Synnøve. sa...

Du har fortjent det, hihi...
Nå får du nyte tiden godt der nede...Når kommer du hjem igjen?
Klems Synnöve.

Anonym sa...

Heldige du! Kos deg og nyt ferien!

Katrine sa...

Ser ut til å bli en bra ferie! Fant en artikkel med tips til å spare penger på ferien, så kanskje du finner den nyttig. :)

5 gode tips til en billigere ferie

Unknown sa...

Takk for hyggelig hilsener fra AnneK, Synnøve og Randi.

Jeg liker IKKE anonyme hilsener som legger igjen link på bloggen min! Anbefaler ikke å åpne den!!!