01 juni, 2010

Mama Soller

Vil du hilse på min gode venninne som bor i mitt paradis hele året?
Mama Soller som hun kalles.
Vi har allerede spist lunsj sammen 2 ganger i år.
Først velkomstlunsj på Restaurant Agapanto søndag
og så i hennes hage i dag.
*
Her nyter vi en god middag på Cas Pages i Puerto de Sóller i fjor sommer.
I solnedgang og motlys, med begge fyrene i bakgrunnen.
Mama Soller og sønnen eier et hus midt i Soller sentrum.
De leier ut rom til familie og bekjente.
Se på det vakre 1800-talls huset her.
Jeg har også skrevet om Mama Soller tidligere, både i 2008 og 2009.
Mama Soller er et hjertevarmt menneske.
Jeg er glad for at våre veier krysset for 3 år siden!

8 kommentarer:

Tovepia sa...

Som du koser deg! Fortsett med det;)
Klem fra meg;)

Anonym sa...

Det var värmande ord, Randi.
Tack för dem, de gör gott.

Önskar dig fortsatt skön semester och gemensamma stunder.

Kram från din väninna Birgitta

Elin sa...

Kikket innom huset til Mama Soller, så kjempekoselig ut det ! Så kjekt å bli kjent med slike hyggelige mennesker.
Kos deg videre i ditt paradis !

Synnøve. sa...

Noen mennesker er det slik med. Man krysser hverandres veier og av og til blir det en blink og andre ganger fungerer det ikke.

Det var ett meget flo.tt hus hun har, skulle godt kunna tenkt meg og bodd der ja.
Ska legge siden hennes på favoritter.

Nå må du for allt i verlden kose deg masse. Tiden går fort når man har det godt.
Klems Synnöve.

ArneA sa...

600 euro uken (hele sesongen?) og muligheter til prisdiskusjon ? dersom det frister med et opphold i oktober/november???
Web siden hennes er ikke helt klar. Kart-adresse mangler.
Finn ut mer, og vi blir ikke hjemme forlenge.
Costa del Sol står for tur om få dager

Ha en fortsatt fin sommer.

Anonym sa...

Jeg tror at du er virkelig flink til å nyte livet. Det er faktisk en kunst som slett ikke alle mestrer! Jeg ønsker deg mange, deilige Soller-dager i fortsettelsen. :)

Artemisia sa...

Så herlig! Har lest bloggene, ser ut som du koser deg- og fortsett me det.:)

Anette sa...

Hvor ser der dejligt ud hos Mama Soller ;)Der ser fantastisk ud i Soller :)