04 januar, 2013

Markedsdag

Fredag er markedsdag i Puerto de Mogán. 
Jeg holder meg langt unna trengselen!
Jeg liker ikke trengsel, jeg liker ikke prute og jeg trenger egentlig ikke noe av det de selger her.


Forrige fredag hadde jeg besøk av ei venninne og vi tok en liten snei innom markedet. Jeg fant en deilig genser i kasmir. Den skal bli god å ha når jeg kommer hjem til kalde vinterdager i Norge.

Har vært utrolig heldig med været under dette oppholdet. Sol hver dag siden 8.desember, med unntak nyttårsaften (lettskyet på formiddag) og i går (skiftende skydekke hele dagen).  Varme fine dager, men kjøligere kvelder/netter. 

For tiden har jeg hatt problemer med internett der jeg bor. Det blir derfor ikke ofte jeg er innom bloggen og Facebook har også blitt nedprioritert. Jeg tar det igjen når jeg kommer hjem.

Hei så lenge!

1 kommentar:

Quiltefia sa...

Hei!! Godt nyttår!! Så fint at du har vært heldig med været!! Her i Norge har det ikke vært noe særlig. Mildt og kaldt annenhver dag slik at det er speilglatt å bevege seg rundt!! Sånt marked skulle jeg gjerne vært på. Jeg bodde 2 år i Athen og jeg elsket de lokale markedene. Men da trengte vi jo frukt og grønnsaker hele tiden!! kos deg videre!! AnneK:-)