26 juli, 2013

Litt vemodig

at jeg skal forlate mitt sommerparadis i morgen kveld! Jeg har hatt 2 herlige uker. Vel og merke med høyere temperatur enn bestilt, men juli er like uforutsigbar her som i Norge. For 2 år siden hadde vi 20-25 grader de 2 siste ukene i juli og regn flere dager. Litt unormalt for Soller, men deilig for meg!

På Facebook har jeg lagt ut daglige værrapporter. Varme vinder fra Afrika og høy luftfuktighet, har gjort dagene trykkende. Når 35 grader føles som 46, da er det best å holde seg i skyggen! Og drikke mye vann.


Jeg kommer nok aldri til å bli lei av Hotel Marina og dette området, selv om flere steder har fått en stor plass i hjertet mitt. Her senker jeg skuldrene og lader batteriene!


Det blir mer blogging fra ferien når jeg kommer hjem ut i neste uke. Når jeg først er på farten, tar jet et pitstop på Lørenskog noen dager. 


2 kommentarer:

mormonsen sa...

Ja, alltid litt vemod forbundet med å avslutte et ferieopphold. Jeg har lest dine innlegg, og beundret bildene fra Soller. Du er flink som blogger i ferien. Jeg pleier også å ha de beste intensjoner om blogging når jeg reiser, men jeg detter som regel av lasset underveis :) Har inntrykk av at det har vært en varm sommer rundt Middelhavet i år, ja. Da er det deilig å ha AC på rommet. Hotellet ditt ser forøvrig herlig ut!

Synnøve. sa...

Lengter tilbake til denne flotte öya.! Er so mange år siden eg hvar her sist....
MÅ dit igjen.
Det er noe speciellt med Mallorca for meg. Förste gang eg reiste utenlands var i 1978. Og plassen var Alcudia på Mallorca. Lengter tilbake.
Takk for dine flotte reisebrev Randi :D