05 mai, 2015

Endelig

kommer det noen linjer fra meg. Så lenge jeg var i Spania hadde jeg problemer med å komme i bloggmodus, men jeg lover bedring når jeg nå er tilbake på norsk jord!

Returnerte til Norge 16.april, men har hatt mitt livs kraftigste influensa siden jeg kom hjem. Var litt forkjølet den siste uken i Spania, men flyturen hjem satt meg helt ut. Det smalt i øret etter 30 minutt i lufta og den tørre luften ombord gjorde at jeg hostet meg til Oslo. Ventetiden på Gardermoen før flyet gikk til Molde ble dryg. Jeg hadde mest lyst hjem for å krype under dyna. Og under dyna lå jeg mer eller mindre i 12 dager. Øreverk, muskelverk, feber, hoste, rennende øyne og nese. Stemmeløs har jeg også vært. Først i dag føler jeg meg noenlunde oppegående.

Og i dag har jeg hatt "indretjeneste". Utrolig hvor disse hybelkaninene formerer seg! Men denne husmoren vet å ta pauser og nyte godværet. Balkongen er foreløpig ikke klargjort for sommeren, men det var godt med en kaffekopp i friluft i dag. Der er jo snart 3 uker siden sist!


Jeg lover flere blogginnlegg etterhvert. Med bilder både fra Spania og Norge.

Inntil da; ha en fin uke!


Ingen kommentarer: